Εφημερίδα "Τα Νέα"

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Ελλάδα :: Ανεπτυγμένη είδηση-λόγος

( μέγας χορηγός του 2004 :: 21-03-2003) 

ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ

Μέγας χορηγός του 2004

Χορηγία σε είδος, και συγκεκριμένα σε κενές θέσεις, θα κάνει η Ολυμπιακή Αεροπορία στην Οργανωτική Επιτροπή ΑΘΗΝΑ 2004. Για να αναδειχτεί σε Μέγα χορηγό των Ολυμπιακών Αγώνων η Ο.Α. κατέθεσε χορηγία συνολικού ύψους 10 εκατ. ευρώ και κέρδισε το δικαίωμα να είναι ο επίσημος αερομεταφορέας του 2004.

Τη σχετική σύμβαση υπέγραψαν χθες ο υπουργός Μεταφορών Χρίστος Βερελής και η πρόεδρος του Αθήνα 2004, Γιάννα Αγγελοπούλου. Ο τομέας των αερομεταφορών θεωρήθηκε, πάντως, από τους δυσκολότερους, εξαιτίας του διεθνούς πλαισίου που διαμορφώθηκε μετά το χτύπημα της 11ης Σεπτεμβρίου. Ακόμα και εταιρείες-κολοσσοί, όπως η Λουφτχάνσα, προχώρησαν μέχρι ενός σημείου στη διεκδίκηση της χορηγίας, η οποία, λόγω «ολυμπιακών κύκλων», αποτελούσε «θέμα τιμής» για την Ολυμπιακή Αεροπορία.

Η ιδιωτικοποίηση

Όσον αφορά την πορεία ιδιωτικοποίησης της Ολυμπιακής Αεροπορίας, ο υπουργός Μεταφορών Χρίστος Βερελής διευκρίνισε ότι η χορηγία «θα δώσει μια άλλη δυναμική πνοή στον κρατικό αερομεταφορέα».

Εξαιτίας της δυσχερούς ταμειακής κατάστασης, πάντως, τα 10 εκατ. ευρώ θα καλυφθούν με «άδειες θέσεις», είτε της ιδίας είτε άλλων συνεργαζόμενων εταιρειών. Δηλαδή, θέσεις που θα προσφέρονται για την εξυπηρέτηση της ολυμπιακής οικογένειας, όχι τις πληρωμένες θέσεις των επιβατών αλλά όσες παραμένουν κενές (και μέχρι σήμερα χρησιμοποιούνταν από το προσωπικό, σύμφωνα με τις διεθνείς συμβάσεις).

Νέοι στόχοι

Η κ. Αγγελοπούλου διευκρίνισε ότι με τη χορηγία της Ο.Α. τα έσοδα της Οργανωτικής Επιτροπής ανέρχονται στα 272,8 εκατομμύρια ευρώ. «Ο νέος μεγάλος στόχος είναι τώρα τα 300 εκατομμύρια ευρώ. Έχουμε ξεπεράσει το Σίδνεϊ, με μόνο το 20% του αριθμού των χορηγών που διέθετε το Σίδνεϊ. Έως τώρα, από τα 272,8 εκατομμύρια ευρώ το 57% είναι σε μετρητά, ενώ στο Σίδνεϊ μετρητά ήταν περίπου το 40%», τόνισε η κ. Αγγελοπούλου.