Εφημερίδα "Μακεδονία"

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( ραλι ντακαρ: ιδανικο ξεκινημα για τον ισπανο καρλος σαϊνθ :: 1/1/2006 18:56:40) 

Εντυπωσιακό θέαμα προσφέρουν οι οδηγοί που συμμετέχουν στο ράλι, στην κατηγορία των φορτηγών.

ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ: ΙΔΑΝΙΚΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΣΠΑΝΟ ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΪΝΘ

1ος και ταχύτερος

Επιμέλεια: ΗΛΙΑΣ ΤΑΤΑΛΑΣ

Αίμα νικητή τρέχει στις φλέβες του Κάρλος Σάινθ. Ο πάλαι ποτέ παγκόσμιος πρωταθλητής στο WRC ξεκίνησε ιδανικά στο ράλι Λισαβόνα - Ντακάρ και προηγείται μετά τις δύο πρώτες ημέρες. Η έκπληξη, όμως, ήρθε από την κατηγορία των φορτηγών, καθώς αποκλείστηκαν τα οχήματα της DAF.

Ο Ισπανός οδηγός, που συμμετέχει με αυτοκίνητο της Φολκσβάγκεν, κέρδισε την πρώτη ειδική διαδρομή, από τη Λισαβόνα έως το Πορτιμάο, όπως και τη χθεσινή που κατέληξε στη Μάλαγα, με αποτέλεσμα να προηγείται με χρόνο 2 ώρες 30.48 έναντι 2:34.33 του Γάλλου Αλφάντ που συμμετέχει με Μιτσουμπίσι. Στις μοτοσικλέτες, προμηνύεται μεγάλος αγώνας μεταξύ του Πουγιόλ (KTM) και του "ομόσταυλού του", Κομά, με τον πρώτο να προηγείται με διαφορά οκτώ δευτερολέπτων.

ΣΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ η έκπληξη ήταν εξωαγωνιστική, καθώς τα οχήματα της ολλανδικής εταιρείας DAF αποκλείστηκαν από τον αγώνα, διότι δεν πληρούσαν τις προδιαγραφές του αγώνα. Συγκεκριμένα, το μοντέλο με το οποίο εμφανίστηκαν πέντε πληρώματα, μεταξύ των οποίων και της οικογενείας Ντε Ρόι, δεν είχε πάρει την απαιτούμενη έγκριση από την παγκόσμια ομοσπονδία αυτοκινήτου. Τα πληρώματα, προσπάθησαν να προσαρμόσουν τα οχήματα στις τεχνικές διατάξεις του αγώνα, αλλά δεν πρόλαβαν με αποτέλεσμα να αποκλειστούν. Πάντως, δεν κατέθεσαν ένσταση και αποχώρησαν χωρίς να δημιουργηθούν παρατράγουδα. Στην κατάταξη του αγώνα, προηγείται ο Ρώσος Βλαντιμίρ Τσάγκιν (ΚΑΜΑΖ), που με χρόνο 3:13.00 έχει εξασφαλίσει ήδη σημαντική διαφορά από τον δεύτερο Ντε Αζεβέντο (TATRA), ο οποίος βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 3:18.05. Η χθεσινή νίκη του Τσάγκιν στην ειδική διαδρομή ήταν η 36η στην καριέρα του στο Ντακάρ.

ΣΗΜΕΡΑ τα πληρώματα θα διασχίσουν απόσταση 672 χιλιομέτρων στο Μαροκινό έδαφος, από το Ναδόρ έως την Ερ Ραχίντια. Η ειδική διαδρομή αντιστοιχεί σε 314 χιλιόμετρα και ο αγώνας προβλέπεται ιδιαίτερα σκληρός, αφού η απαγόρευση χρησιμοποίησης των ειδικών ραντάρ αναμένεται να προκαλέσει προβλήματα προσανατολισμού σε αρκετούς οδηγούς και αναβάτες.