Εφημερίδα "Μακεδονία"

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Η στήλη σήμερα αισθάνεται δυστυχισμένη. Τόσα χρόνια είχα μάθει σε ένα πρόγραμμα και ο Alpha και συγκεκριμένα ο Πρόεδρος το ανέτρεψαν. Εκεί δηλαδή που είχα συνηθίσει να βλέπω τον Θέμο, άντε στη χειρότερη τον Ρόκι να τρώει της χρονιάς του από έναν μαυρούλη, τον οποίο βέβαια στη συνέχεια κατατροπώνει, ήρθε ο Πρόεδρος και με αναστάτωσε.

Για να μπορώ τώρα να σας γράφω αυτά, αναγκάστηκα να δω το πιστό ραντεβού του Προέδρου με την αγιογραφία της "απόλυτης Ελληνίδας σταρ" ή αλλιώς "i-pod" και να χάσω τον Πανούση, που έδωσε ρέστα στην Έλλη Στάη.

"Η Βίσση είναι κάτι σαν θρησκεία, είπε η Μάρω Λύτρα, και εγώ το υιοθετώ" ήταν η πρώτη σκληρή ερώτηση, ενώ η δεύτερη κόντεψε να βγάλει τη Βίσση νοκ άουτ: "Θα περίμενε κανείς να χαλαρώσεις στο θρόνο σου. Γιατί πας στη Eurovision;". Έτσι λοιπόν από σήμερα θα μετονομάσουμε την "απόλυτη Ελληνίδα σταρ" σε "μεγαλειότατο i-pod".

Πάντως, εκεί που χτυπήθηκα, όπως το "μεγαλειότατο ι-pod", όταν τραγουδάει το "Everything", είναι όταν άκουσα τη σύγκριση της Eurovision με τα Όσκαρ και τους Ολυμπιακούς. Ευτυχώς που αυτός που το όνομά του αρχίζει από "Ζαγόρ" και τελειώνει σε "άκης" και έχει (αμαρτωλό;) παρελθόν με τη σταρ δεν συνέκρινε τη Eurovision με το Euro, γιατί δεν ξέρω αν στη Σταυρούπολη θα με άφηναν να έχω λάπτοπ.

Και για να τελειώνουμε με τους δυο κολλητούς, που αποφάσισαν να τα πούνε on air, θα σας περιγράψω το βιντεοκλίπ του "Everything". Λοιπόν, η Βίσση είναι σε πολυτελές ξενοδοχείο με νεαρότατο αγαπημένο και περνά καλά φορώντας ένα νεγκλιζέ κόκκινο με κόκκινο εσώρουχο και μαύρο σουτιέν πάνω από το νεγκλιζέ. Πάει για φαγητό με τη συγκεκριμένη αμφίεση, αλλά ο νεαρότατος αργεί, πάει να τον βρει, τον βρίσκει με άλλη, κοπανιέται στους τοίχους του ξενοδοχείου, μπαίνει στην αντίκα Mercedes, παίρνει τους δρόμους, σταματά σε μία καντίνα, παίρνει ενισχυμένο χοτ ντογκ (όχι, καφέ), της κλέβουν την τσάντα δύο μηχανόβιοι, αρχίζει να τους κυνηγά, την κυνηγά η τροχαία, την πιάνει, τους ξεφεύγει, κάνει οτοστόπ σε ένα φορτηγό, της βάζει χέρι ο φορτηγατζής (πράγμα που προκάλεσε την οργή των φορτηγατζήδων στην Τατιάνα με αποκορύφωμα την ατάκα "οι φορτηγατζήδες πιάνουν καλύτερα μπούτια απ' της Βίσση"), κατεβαίνει και εν συνεχεία κοπανιέται πάνω κάτω στη γέφυρα του Ρίου, η οποία είναι τελείως άδεια, μέχρι που ανεβαίνει ο νεαρότατος… Αυτά…