Εφημερίδα "Μακεδονία"

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Στην τόνωση της οικονομίας της Θεσσαλονίκης εκτιμάται ότι θα συνεισφέρει η "Φόρμουλα 1" των ταχύπλοων σκαφών που διεκδικεί για τη Θεσσαλονίκη η ΔΕΘ ΑΕ από κοινού με τους τοπικούς φορείς. Η εν λόγω διοργάνωση αναμένεται να αποδώσει καρπούς και όσον αφορά την αναγνωρισιμότητα της πόλης.

Tα οφέλη που καρπώνεται μια πόλη από την εν λόγω διοργάνωση παρουσίασε χθες στους τοπικούς φορείς ο γενικός γραμματέας της Παγκόσμιας Ένωσης Ταχύπλοων Σκαφών (IOTA), Marco Sala, προσκεκλημένος από τη ΔΕΘ ΑΕ.

Η τριήμερη διοργάνωση, που τοποθετείται χρονικά εντός του Σεπτεμβρίου, συνοδεύεται από εντυπωσιακό θέαμα, το οποίο περιλαμβάνει πέραν του αμιγώς αγωνιστικού κομματιού, παρέλαση των ταχύπλοων σκαφών, δοκιμαστικά και εορταστικές εκδηλώσεις.

Στο αγωνιστικό κομμάτι συμμετέχουν δέκα ταχύπλοα σκάφη, επτά ομάδες από πέντε χώρες, ενώ εμπλέκονται συνολικά περισσότερα από 300 άτομα. Παρουσιάζοντας τα τεχνικά στοιχεία της διοργάνωσης, ο κ. Sala υπογράμμισε τον ιδανικό χαρακτήρα της Θεσσαλονίκης, δεδομένου του μεγάλου μετώπου της προς τη θάλασσα. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η κίνηση στη διοργανώτρια πόλη αυξάνεται σημαντικά, καθώς εκτιμάται ότι οι επισκέπτες μπορεί να φτάσουν έως και τους 3.000. Η νορβηγική πόλη που φιλοξένησε την προηγούμενη διοργάνωση, επένδυσε για δύο αγώνες το ποσό του 1,8 εκατ. ευρώ και σε διάστημα ενός έτους αποκόμισε λόγω της διοργάνωσης 7 εκατ. ευρώ. Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΔΕΘ ΑΕ, Δημήτρης Μπακατσέλος, σημείωσε πως για την ανάληψη της διοργάνωσης είναι προαπαιτούμενη η στήριξη των τοπικών φορέων. Στο στρογγυλό τραπέζι που διοργάνωσε η ΔΕΘ ΑΕ εκπροσωπήθηκαν το υπουργείο Μακεδονίας - Θράκης, το υφυπουργείο Αθλητισμού, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο δήμος, η νομαρχία, ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) και το Λιμεναρχείο, ο ΕΟΤ Θεσσαλονίκης, η Helexpo και ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων.