Εφημερίδα "Μακεδονία"

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Οικονομία :: Οικονομική είδηση

( ερχονται τα ola stores στη θεσσαλονίκη :: 19/3/2006 18:58:28) 

Ερχονται τα Ola Stores στη Θεσσαλονίκη

Στην αγορά της Θεσσαλονίκης αναμένεται να εισχωρήσει εντός του 2006 η αλυσίδα ψιλικών και μίνι μάρκετ Ola Stores. Η αλυσίδα διαθέτει τέσσερα εταιρικά καταστήματα και αναπτύσσεται μέσω franchising.

Όπως υπογράμμισε ο διευθυντής ανάπτυξης της πολυμετοχικής εταιρείας, Χάρης Παπαγγελής, "στόχος είναι εντός του έτους η δημιουργία τριών καταστημάτων στη Θεσσαλονίκη, ενώ σύντομα αναμένεται να λειτουργήσει και γραφείο της εταιρείας στην πόλη, στο οποίο θα μπορούν να απευθύνονται οι ενδιαφερόμενοι".

Ενδεικτικό του ενδιαφέροντος που επιδεικνύουν οι Θεσσαλονικείς επενδυτές για την αλυσίδα είναι το γεγονός ότι μόνο στο πρώτο δίμηνο του 2006 το 30% των αιτήσεων που κατατέθηκε από ενδιαφερόμενους franchisees προήλθε από την Θεσσαλονίκη.

H αλυσίδα, που άνοιξε το πρώτο της κατάστημα πριν από τέσσερα χρόνια, διαθέτει 40 καταστήματα, ενώ εντός του έτους αναμένεται να δημιουργήσει 15 εκτός της Αττικής (συμπεριλαμβάνονται και τα τρία καταστήματα στη Θεσσαλονίκη) και 15 εντός Αττικής.

Καινοτομία των Ola Stores είναι το γεγονός ότι λειτουργούν επτά ημέρες την εβδομάδα από τις 7.00 π.μ. έως τις 23.00 μ.μ. και προσφέρουν 3.500 κωδικούς προϊόντων. Μεταξύ αυτών ψιλικά, σνακ, αναψυκτικά, καλλυντικά, τυποποιημένα τρόφιμα, εφημερίδες - περιοδικά, προϊόντα καπνού, γραφική ύλη, παιχνίδια, είδη δώρων, χαρτικά, τηλεκάρτες - κάρτες κινητών, είδη οικιακής χρήσης κ.ά.

Το μέγεθος των καταστημάτων, που απασχολούν συνήθως από δύο έως τρία άτομα, κυμαίνεται από 50 τ.μ. έως 80 τ.μ., ενώ το κόστος του franchising για ένα κατάστημα 60 τ.μ. αγγίζει τα 60.000 ευρώ.

Τα Ola Stores εισάγουν ένα καινοτόμο τύπο καταστημάτων για τα ελληνικά δεδομένα και αποτελούν συνέχεια αντίστοιχων επιχειρήσεων του εξωτερικού. Λειτουργούν με το σύστημα self service και χρησιμοποιούν ταμείο με scanning.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, "ο χαρακτήρας των καταστημάτων είναι ζεστός και φιλικός, το εσωτερικό τους τακτοποιημένο και οργανωμένο, με επώνυμα και εγγυημένης ποιότητας προϊόντα".