Εφημερίδα "Μακεδονία"

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Μειωμένος κατά 9% στα 75 εκατ. ευρώ εμφανίστηκε ο κύκλος εργασιών του ομίλου Sato στη χρήση του 2005. Αν δεν συνυπολογιστούν οι έκτακτες πωλήσεις για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, ύψους 10,5 εκατ. ευρώ, η ετήσια οργανική ανάπτυξη έναντι της περσινής χρονιάς υπολογίζεται στο 4%. Σύμφωνα με την εταιρεία, τα συνολικά κέρδη της χρήσης του 2005 θα είναι σημαντικά ενισχυμένα έναντι των αποτελεσμάτων του εννεαμήνου.

Σε ανακοίνωσή της η Sato αναφέρει πως κατά το 2005 υλοποίησε σημαντικό πρόγραμμα επεκτατικών κινήσεων με την παρουσίαση του νέου brand Entos στον τομέα της λιανικής, ενώ προγραμματίζει τη λειτουργία και νέων εκθέσεων το 2006, με πρώτη τον ερχόμενο Απρίλιο στο Περιστέρι. Παράλληλα ενδυνάμωσε τη παρουσία της στο χώρο του οικιακού επίπλου και με νέες μάρκες, όπως το έθνικ έπιπλο μέσω του brand La Maison Coloniale. Τέλος, με στόχο την καλύτερη λειτουργία και την αύξηση των συνεργιών, απορρόφησε τις θυγατρικές εταιρείες BoConcept AE και Βέρσα ΑΕ (Divani & Divani).