Εφημερίδα "Μακεδονία"

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

VODAFONE

Στην ενσωμάτωση του ΦΠΑ στις αναφερόμενες τιμές των προϊόντων και υπηρεσιών της προχώρησε η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Vodafone, κατόπιν σχετικής συμφωνίας με το υπουργείο Ανάπτυξης. Σκοπός της κίνησης αυτής, που δεν θα συνοδευτεί από καμία αύξηση τιμών, είναι να κατανοούν καλύτερα ο πελάτες της εταιρείας το κόστος των υπηρεσιών που προσφέρει. Η ενσωμάτωση του ΦΠΑ θα γίνει σε όλα τα έντυπα, τα διαφημιστικά φυλλάδια, τις καταχωρήσεις και την ιστοσελίδα της εταιρείας.

INTRAKAT

Το πράσινο φως στη συγχώνευση της Intrakat με την Intramet, μέσω της απορρόφησης της δεύτερης από την πρώτη, έδωσαν οι γενικές συνελεύσεις των δύο εταιρειών. Η επωνυμία της νέας εταιρείας είναι INTRAKOM Κατασκευές Α.Ε. Τεχνικών Έργων και Μεταλλικών Κατασκευών, ενώ ο διακριτικός τίτλος παραμένει Intrakat. Στόχος της διοίκησης είναι η δημιουργία ενός ενισχυμένου εταιρικού σχήματος σε οικονομικό, επιχειρηματικό και διοικητικό επίπεδο. Η νέα εταιρεία θα διαθέτει τρεις επιχειρησιακές μονάδες, που θα δραστηριοποιούνται στις κατασκευές, στις τηλεπικοινωνίες και τις μεταλλικές κατασκευές.

ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Με το αριστείο κοινωνικής προσφοράς στην κατηγορία "Περιβάλλον" για το 2005 βραβεύτηκε η εταιρεία ΓΕΡΜΑΝΟΣ Α.Ε. και οι συνεργαζόμενοι φορείς από το Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος. Η εταιρεία διακρίθηκε για την υλοποίηση του προγράμματος ανακύκλωσης μπαταριών Dias Bat, ανάμεσα σε εννέα υποψηφιότητες κορυφαίων εταιρειών του κλάδου. Το βραβείο παρέδωσε εκ μέρους του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος ο υφυπουργός Ανάπτυξης Γιάννης Παπαθανασίου. Σύμφωνα με την εταιρεία, κατά τον πρώτο χρόνο του προγράμματος και χάρη στη συμβολή παιδιών από σχολεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης συγκεντρώθηκαν 20 τόνοι μπαταρίες.

ATHENS GSM

Τα μεταπτυχιακά προγράμματα MBA, MSc και Doctorate του πανεπιστημίου Nottingham Trent University παρουσίασε στο πλαίσιο του Money Show της Αθήνας το Athens GSM. Τα στελέχη επιχειρήσεων που παρέστησαν στην εκδήλωση ενημερώθηκαν για τις νέες προκλήσεις και τις ευκαιρίες ανάπτυξης του επιχειρησιακού περιβάλλοντος, τη σύγχρονη επιχειρηματική κουλτούρα και το βαθμό στον οποίο η αγορά επιβάλλει πλέον στα στελέχη να αναλαμβάνουν ενεργά ρόλους στρατηγικής, αποκτώντας νέες γνώσεις και διοικητικές ικανότητες μέσα από ένα επιστημονικά δομημένο μεταπτυχιακό πρόγραμμα.