Εφημερίδα "Μακεδονία"

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Οικονομία :: Οικονομική είδηση

( β. ελλάδα: ανασκουμπώνονται οι γαλακτοβιομηχανίες :: 6/2/2006 18:15:50) 

Τον οξύτατο ανταγωνισμό στον κλάδο του γάλακτος ετοιμάζονται να αντιμετωπίσουν οι βορειοελλαδικές γαλακτοβιομηχανίες, παρουσιάζοντας νέα προϊόντα και συνεργασίες.

"ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ Βραχιάς Ελαφρύ" της Μεβγάλ - Νέα παγωτά από την Κρι-Κρι

Β. Ελλάδα: Ανασκουμπώνονται οι γαλακτοβιομηχανίες

Της ΜΑΡΙΑΣ ΜΑΘΙΟΠΟΥΛΟΥ

Με νέα προϊόντα, συνεργασίες και έμφαση στην παράδοση, που τελευταία δείχνει να προσελκύει όλο και περισσότερο τον καταναλωτή, ετοιμάζονται να αντιμετωπίσουν τον ιδιαίτερα οξυμένο ανταγωνισμό στον κλάδο του γάλακτος οι βορειοελλαδικές γαλακτοβιομηχανίες.

Από χθες βρίσκεται στα ράφια των σούπερ μάρκετ το νέο προϊόν της Μεβγάλ, το γάλα "Αγρόκτημα Βραχιάς Ελαφρύ", με 1,7% λιπαρά, σε πλαστική διάφανη συσκευασία, το οποίο είναι και ο πρώτος κωδικός που λανσάρεται το 2006 από την εταιρεία. Σύμφωνα με την πρόεδρο και διευθύνουσα σύμβουλο της Μεβγάλ Μαίρη Χατζάκου, η προτίμηση των καταναλωτών στα προϊόντα της συγκεκριμένης γκάμας -υπάρχει ήδη γάλα με 3,7% και αγελαδινό γιαούρτι- έπεισε την εταιρεία να αρχίσει τη χρονιά με το προϊόν αυτό. Άλλωστε η στροφή του καταναλωτή σε παραδοσιακά προϊόντα τοπικής εμβέλειας είναι πλέον εμφανής και έχει δημιουργήσει μία αγορά για την οποία ερίζουν όλοι οι μεγάλοι του κλάδου. Η Μεβγάλ λανσάρισε το πρώτο προϊόν της γκάμας "Αγρόκτημα Βραχιάς" το καλοκαίρι του 2003 σε συνεργασία με τη Μακεδονική Φάρμα.

Όσο για το επόμενο διάστημα, τα νέα προϊόντα Μεβγάλ θα επικεντρωθούν στους κλάδους της γιαούρτης και των τυροκομικών. Άλλωστε η εταιρεία σχεδιάζει για το 2006 επενδύσεις ύψους 6,5 εκατ. ευρώ, που θα εστιαστούν μεταξύ άλλων στην κυκλοφορία νέων προϊόντων. Σήμερα το μερίδιο αγοράς της στο λευκό φρέσκο γάλα ανέρχεται σε 11,3%, ενώ στα γιαούρτια η βορειοελλαδική γαλακτοβιομηχανία κατέχει το 12,6% της πίτας. Στο σύνολο των τυροκομικών προϊόντων το μερίδιό της έχει διαμορφωθεί στο 15%, ενώ ειδικά στο τυρί φέτα έχει φτάσει στο 20,8%.

H Κρι-Κρι

Την ίδια στιγμή η σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία Κρι-Κρι προχωρά στο λανσάρισμα πέντε νέων κωδικών παγωτού. Σύμφωνα με την εταιρεία μετά την επιτυχημένη πορεία του Master ΙΟΝ Αμυγδάλου η Κρι-Κρι αποφάσισε να επεκτείνει τη συνεργασία της με τη σοκολατοβιομηχανία ΙΟΝ, λανσάροντας τη παγωτο-σοκοφρέτα ΙΟΝ, το ξυλάκι βανίλια με επικάλυψη σοκολάτας γάλακτος ΙΟΝ και το multipack Μaster Mini, με τέσσερα mini ξυλάκια με σοκολάτα γάλακτος ΙΟΝ και τέσσερα mini ξυλάκια με σοκολάτα ΙΟΝ αμυγδάλου. Παράλληλα η σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία συνεχίζει τη συνεργασία της με τη Mars, με τη διάθεση των παγωτών Mars, Twix και Snickers μέσα από τα ψυγεία Κρι-Κρι, ενώ εμπλουτίζεται και η γκάμα της οικογένειας Master με την προσθήκη του Master Extra-sandwich και του Μaster Cone Stracciatella. Αξιοποιώντας το δίκτυο διανομής της, το οποίο αποτελείται από 9.500 σημεία πώλησης, η Κρι-Κρι θα διαθέτει τα παγωτά της σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια.