Εφημερίδα "Μακεδονία"

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Τηλεόραση :: Οικονομική είδηση

( αυξημένη η διαφήμιση στα μμε το 2005 :: 21/1/2006 0:06:13) 

Αυξημένη η διαφήμιση στα ΜΜΕ το 2005

Ανοδικά κινήθηκε η διαφημιστική δαπάνη τη χρονιά που πέρασε, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Service, φθάνοντας τα 2.192.282.721 ευρώ (αυξημένη κατά 7,3%). Από τα μετρούμενα μέσα, όλα πλην του ραδιοφώνου πήγαν πολύ καλύτερα το 2005 απ' ό,τι το 2004. Σε γενικές γραμμές το 2005 ήταν πολύ καλή χρονιά για τις εφημερίδες και τα περιοδικά, αφού οι μεν εφημερίδες παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη θετική μεταβολή με ποσοστό 15,44% και ακολουθούν τα περιοδικά με 10,31%. Η τηλεόραση παρουσιάζει αύξηση 1,76%, ενώ το ραδιόφωνο παρουσιάζει πτώση 1,48%. Σε σχέση με τα μερίδια, τα περιοδικά με 886,2 εκατ. ευρώ και ποσοστό 40,43% συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο μερίδιο δαπάνης. Ακολουθούν η τηλεόραση με 784,7 εκατ. ευρώ και ποσοστό 35,79%, οι εφημερίδες με 407,3 εκατ. ευρώ και ποσοστό 18,58% και το ραδιόφωνο με 113,9 εκατ. ευρώ και ποσοστό 5,2%. Ανοδικά κινήθηκε η δαπάνη και το Δεκέμβριο, σημειώνοντας μεταβολή 8,89% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2004. Οι εφημερίδες παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη θετική μεταβολή με ποσοστό 25,37% και ακολουθούν τα περιοδικά με 12,05%. Αντίθετα, το ραδιόφωνο παρουσιάζει πτώση διαφημιστικών εσόδων κατά 6%, όπως και η τηλεόραση, όπου η μείωση εσόδων ήταν 0,61%. Με βάση τα έσοδα ανά κατηγορία μέσου, στις πρώτες θέσεις βρίσκονται το Mega με ποσοστό 30,2% στα τηλεοπτικά κανάλια, το "Elle" στα περιοδικά με 2,81% και η "Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία" στις εφημερίδες με 6,99%.