Εφημερίδα "Μακεδονία"

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Επιστολές :: Επιστολή αναγνώστου

( σχόλιο στις επιστολές στην εφημερίδα η μικρή "οδύσσεια" σηματοδοτών της πόλης μας ) 

Σχόλιο στις επιστολές στην εφημερίδα Η μικρή "Οδύσσεια" σηματοδοτών της πόλης μας

Όπως παρατηρείτε, φίλες και φίλοι αναγνώστες, το σημερινό "Σχόλιο στις επιστολές" στην εφημερίδα, έχει και υπότιτλο.

Πρόκειται για τους σηματοδότες των οδών 25ης Μαρτίου - Δελφών, 25ης Μαρτίου - Βασ. Όλγας και για την μικρή "Οδύσσεια" της εφημερίδας "Μ".

Πόσο επικίνδυνο είναι το πέρασμα των πεζών στις συγκεκριμένες διασταυρώσεις αυτών των οδών, επισήμαναν με επιστολή τους στη "Μ" ο αναγνώστης μας κ. Χρίστος Καϊνάρος και η αναγνώστριά μας κ. Αλίκη Νικολαΐδου.

Και παλαιότερα, υπήρξαν διαμαρτυρίες επιστολογράφων μας, που αφορούσαν σε μη καλή σήμανση άλλων οδών, οπότε η "Μ" απευθυνόταν στην τροχαία και η τροχαία με τη σειρά της έλυνε το πρόβλημα.

Έτσι και τώρα η εφημερίδα "Μ" απευθύνεται στην τροχαία, αλλά η τροχαία την παραπέμπει στο δήμο Θεσσαλονίκης. Η αρμόδια υπηρεσία του δήμου Θεσσαλονίκης διαβεβαιώνει ότι σηματοδότες με γκρι κολόνες, ανήκουν στην "ΔΕΣΕ" (Διεύθυνση Ελέγχου Συντήρησης Έργων).

Ξαναεπικοινωνούμε με την τροχαία, έτσι για τη διασταύρωση πληροφοριών και καταλήγουμε, με τη βοήθεια του Β΄ τμήματος τροχαίας, στην εταιρία "Siemens" καθώς και στη "ΔΕΣΕ", οι οποίες μας ενημερώνουν ότι το πρόβλημα δεν βρίσκεται στους σηματοδότες, αλλά στην έλλειψη παιδείας των οδηγών.

Η εφημερίδα "Μ" κατευθύνεται προς τις διασταυρώσεις 25ης Μαρτίου - Δελφών και 25ης Μαρτίου - Βασ. Όλγας, για να εντοπίσει ιδίοις όμμασι το πρόβλημα.

Είναι λογικό, σε ό,τι αφορά τη σηματοδότηση, ν' ανάβει το πράσινο χρώμα στους σηματοδότες συγχρόνως και για πεζούς και για οδηγούς. Δεν είναι λογικό όμως, να μην σταματούν τα αυτοκίνητα, για να μπορούν να περνούν οι πεζοί και -πέρα από τη λογική- αν το λέει και ο κώδικας της κυκλοφορίας.

Έτσι φτάσαμε στη μικρή "Ιθάκη" που δεν μας έδωσε ένα ωραίο ταξίδι, αλλά στενοχώρια και πίκρα.

Στη "Μ" απομένει να παρακαλέσει την τροχαία, για περισσότερους ελέγχους, προπάντων στην συγκεκριμένη περιοχή και να ενημερώνει τους οδηγούς, ώστε να σταματούν όταν ανάβει το πράσινο στους σηματοδότες, συγχρόνως, και για πεζούς και για οδηγούς. Γεγονός, εξάλλου, που παρατηρείται και στις προηγμένες χώρες, με τη διαφορά ότι εκεί οι οδηγοί είναι πιο προσεκτικοί και σέβονται τον πεζό.

Για τη στήλη επιστολών

ΜΑΡΙΑ ΖΟΝΝΕ