Εφημερίδα "Μακεδονία"

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Σχόλιο

( το μπάσκετ επιστρέφει στο προσκήνιο :: 30/3/2006 18:31:23) 

Το μπάσκετ επιστρέφει στο προσκήνιο

Γεμάτο το Αλεξάνδρειο, γεμάτο το ΟΑΚΑ, γεμάτο και το ΣΕΦ. Τι σημαίνουν όλα αυτά; Πολύ απλά, ότι το μπάσκετ επιστρέφει εντυπωσιακά. Όταν οι ομάδες μας πρωταγωνιστούν, ο κόσμος ανταποκρίνεται ανάλογα. Βέβαια, στην περίπτωση του Άρη υπάρχει η εξαίρεση του κανόνα. Γιατί όλοι έχουμε διαπιστώσει, ότι το Αλεξάνδρειο γέμιζε και σε εποχές που ο Άρης δεν πρωταγωνιστούσε. Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο όλοι μιλούν για ένα φαινόμενο. Και αν ο Άρης καταφέρει και επιστρέψει από το Σαρλερουά με την κούπα, τότε θα αρχίσει μια νέα εποχή για τον Άρη και το μπάσκετ της Μακεδονίας.

Για την ώρα θα σταθούμε στη μαγική βραδιά του Αλεξάνδρειου για την οποία παραμιλούσε όλη η Ελλάδα και στην επίσης απίστευτη βραδιά που προσέφερε ο ΠΑΟ και ο κόσμος του στο ΟΑΚΑ. Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός χάρη στην οικονομική ευρωστία που την διακρίνει παρουσίασε μια πανδαισία θεάματος. Το τμήμα μάρκετινγκ, στο οποίο επικεφαλής είναι ο γιος το Παύλου Γιαννακόπουλου, Δημήτρης, απέδειξε ότι απέχει παρασάγγες από τα τμήματα μάρκετινγκ άλλων ομάδων.

Έξι χιλιάδες μπαλόνια, ένα Ζέπελιν, χορευτικές παραστάσεις, ειδικά κανόνια που εκτόξευαν χιλιάδες χαρτάκια, πράσινοι προβολείς, ακροβατικά και άλλες πολλές εκπλήξεις που δημιούργησαν ένα πρωτόγνωρο θέαμα.

Είναι λογικό ότι από τους 18.000 φιλάθλους που έδωσαν το παρών στο ΟΑΚΑ, πολλούς από αυτούς τους κέρδισε ο συνδυασμός θεάματος και αγώνα, οπότε θα θελήσουν να ξανάρθουν στο ίδιο γήπεδο. Ποια διαφημιστική εταιρεία δεν θα θέλει να συνεργασθεί με τον Παναθηναϊκό για να προβάλλει τους πελάτες της; Οι πράσινοι χάραξαν ένα νέο δρόμο στα πρότυπα του ΝΒΑ, που σίγουρα πρέπει να βρει μιμητές.