Εφημερίδα "Μακεδονία"

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Τηλεόραση :: Ελεύθερο ρεπορτάζ

( η περιφέρεια έφερε τηλεθέαση :: 21/2/2006 20:11:41) 

Στάθης Παναγιωτόπουλος.

Ευτύχης Μπλέτσας.

Μάρνη Χατζηεμμανουήλ.

Ικανοποίηση στην ΕΤ3 για την πορεία της ψυχαγωγίας

Η περιφέρεια έφερε τηλεθέαση

"Ασπροπρόσωποι" για την απόφασή τους να εντάξουν στο πρόγραμμα του Τρίτου Καναλιού εκπομπές που αφουγκράζονται την ελληνική περιφέρεια βγήκαν οι ιθύνοντες της ΕΤ3. Τα ποσοστά τηλεθέασης που "εισπράττουν" τα προγράμματα όπως "Κυριακή στο χωριό", "Η κουζίνα της μαμάς" και "Νηστικό αρκούδι" φαίνεται ότι ικανοποιούν απόλυτα την υποδιεύθυνση Μόρφωσης και Ψυχαγωγίας της διεύθυνσης Τηλεόρασης και πιο συγκεκριμένα τον καθ' ύλην αρμόδιο Γιώργο Φράστανλη, που βλέπει το "3άρι με θέα" να ανεβαίνει ολοένα και περισσότερο στις επιλογές των τηλεθεατών.

Για την ακρίβεια αναφέρουμε την εκπομπή "Κυριακή στο χωριό", η οποία την προηγούμενη εβδομάδα -οπότε και παρουσίασε τους Μεταξάδες Έβρου- χτύπησε τηλεθέαση 12,3% σε πανελλαδικό επίπεδο, με μέσο όρο τηλεθέασης το 8,3%. Εξίσου καλά νούμερα πέτυχαν και οι προηγούμενες εκπομπές όπως το αφιέρωμα στην Ασπροκκλησιά του Άργους Ορεστικού (7%), στο Τρίγωνο Έβρου (8,9%), στη Νεράιδα Σερβίων Κοζάνης (6,2%), στην Καστοριά (5,8%) και στην παλιά πόλη της Ξάνθης (5,5%). Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη εκπομπή πέραν των υψηλών ποσοστών καταφέρνει να συγκεντρώνει σε κάθε γύρισμα μεγάλη συμμετοχή των κατοίκων των περιοχών, οι οποίοι με τη σειρά τους βρίσκουν ως βήμα έκφρασης την κάμερα της ΕΤ3.

Στις καρδιές των τηλεθεατών έχουν μπει όμως και δύο εκπομπές μαγειρικής, που προστέθηκαν φέτος στο πρόγραμμα του Τρίτου Καναλιού. Πρόκειται για την "Κουζίνα της μαμάς" με τον Ευτύχη Μπλέτσα, ο οποίος "τρυπώνει" στις κουζίνες και παρακολουθεί μαζί με μαμάδες, πεθερές, θείες και γιαγιάδες να μαγειρεύουν με μεράκι. Ο μέσος όρος τηλεθέασης της συγκεκριμένης εκπομπής έφθασε για το μήνα Ιανουάριο το 4,4%.

Ευχαριστημένοι όμως δηλώνουν οι άνθρωποι της ΕΤ3 και από το "Νηστικό αρκούδι" που παρουσιάζει ο Στάθης Παναγιωτόπουλος. Η εκπομπή -που σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης για τον Ιανουάριο 3,2%- δεν κυνηγά τις εξεζητημένες συνταγές, αλλά τα απλά, νόστιμα, υψηλής θρεπτικής αξίας φαγητά που μπορεί να μαγειρέψει ο τηλεθεατής, παρακολουθώντας την εκπομπή.