Εφημερίδα "Μακεδονία"

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Ρεπορτάζ :: Ανεπτυγμένη είδηση-λόγος

( εξυπηρέτηση μέσω κεπ :: 7/2/2006 20:15:50) 

ΔΕΗ

Εξυπηρέτηση μέσω ΚΕΠ

Δεκαοκτώ διοικητικές διαδικασίες της ΔΕΗ θα έχουν στο εξής τη δυνατότητα να διεκπεραιώνουν οι πολίτες και μέσω του δικτύου των ΚΕΠ, όπως προβλέπει κοινή απόφαση των υφυπουργών Εσωτερικών Απόστολου Ανδρεουλάκου και Ανάπτυξης Γιώργου Σαλαγκούδη. Σύμφωνα με την κοινή υπουργική απόφαση, οι νέες διαδικασίες που εντάσσονται στην ηλεκτρονική βάση δεδομένων των ΚΕΠ είναι οι εξής:

1. Αίτηση για εξόφληση λογαριασμών μέσω πάγιας εντολής τράπεζας.

2. Αλλαγή διεύθυνσης αποστολής λογαριασμού.

3. Αντικατάσταση κομμένης σφραγίδας κιβωτίου μετρητή.

4. Αντικατάσταση μικροαυτόματου λόγω βλάβης.

5. Αντικατάσταση σπασμένου τζαμιού κιβωτίου μετρητή.

6. Αποξήλωση παροχής Χ.Τ. (καλωδίου, κιβωτίου και μετρητή).

7. Διακοπή ρεύματος με λύση συμβολαίου-αίτηση τελικού διακανονισμού.

8. Διόρθωση λανθασμένων στοιχείων του λογαριασμού.

9. Έλεγχος μετρητή μονοφασικού.

10. Έλεγχος μετρητή τριφασικού.

11. Επανασύνδεση ρεύματος (μετά από προσωρινή διακοπή).

12. Μετατόπιση δικτύου ΔΕΗ.

13. Μετατόπιση παροχής (αποξήλωση - επανατοποθέτηση μόνο καλωδίου).

14. Μετατόπιση παροχής και μετρητή (αποξήλωση - επανατοποθέτηση καλωδίου, κιβωτίου και μετρητή).

15. Προσωρινή διακοπή ρεύματος χωρίς λύση συμβολαίου.

16. Χορήγηση βεβαίωσης αρχικής ηλεκτροδότησης.

17. Χορήγηση βεβαίωσης κλειστού ακινήτου.

18. Χορήγηση φωτοαντιγράφου εκ των παραστατικών ηλεκτροδότησης.