Εφημερίδα "Μακεδονία"

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Ρεπορτάζ ::

( τα δικαιώματα των καταναλωτών ) 

Τα δικαιώματα των καταναλωτών

Οι καταναλωτές έχουν δικαίωμα:

Στις βασικές υπηρεσίες.

Στο αποδεκτό επίπεδο ασφάλειας.

Σε επαρκή πληροφόρηση.

Στην επιλογή περίθαλψης.

Στην αντιπροσώπευση στη χάραξη πολιτικής στον τομέα της υγείας.

Στην επανόρθωση των λαθών και των κακώς κειμένων.

Στη παιδεία υγιεινής.

Σε ένα υγιεινό περιβάλλον.

ΠΙΝΑΚΑΣ 2

Τι μπορούν ν' απαιτήσουν οι ασθενείς

Το δικαίωμα των ασθενών στην επαρκή πληροφόρηση, ακόμη περιλαμβάνει:

Πλήρη ανάλυση εξόδων.

Προειδοποίηση για μεταφορά σε κάποιο άλλο νοσοκομείο ή χώρο.

Ενημέρωση για τα προσόντα των γιατρών.

Συμβουλές για όλες τις πλευρές της προσωπικής φροντίδας και της χρήσης των φαρμάκων, που έχουν χορηγηθεί.

Πληροφορίες για ειδικές ευκολίες βοήθειας ή οργανισμούς, που μπορούν να βοηθήσουν στην περαιτέρω ανάρρωση τους.

Παροχή πλήρων στοιχείων για την κατάσταση τους, καθώς και πρόσβαση στα ιατρικά τους αρχεία.