Εφημερίδα "Μακεδονία"

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Οικονομία :: Οικονομική είδηση

( μεβγάλ: επενδύσεις 6,5 εκατ.ε :: 24/1/2006 18:00:02) 

Το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας θα περιστραφεί γύρω από τους άξονες του εκσυγχρονισμού του τεχνολογικού της εξοπλισμού, της ανάπτυξης νέων προϊόντων, της ενίσχυσης του δικτύου διανομών και της βελτίωσης της οργανωτικής λειτουργίας.

ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ και περαιτέρω εκσυγχρονισμός η απάντηση στον ανταγωνισμό

Μεβγάλ: Επενδύσεις 6,5 εκατ.Ε

Της ΜΑΡΙΑΣ ΜΑΘΙΟΠΟΥΛΟΥ

Με επενδύσεις ύψους 6,5 εκατ. ευρώ εντός του 2006 που θα επικεντρωθούν στην κυκλοφορία νέων προϊόντων και στον περαιτέρω εκσυγχρονισμό απαντά η Μεβγάλ στον αυξημένο ανταγωνισμό που έχει δημιουργηθεί τελευταία στον κλάδο των γαλακτοκομικών.

Αναλυτικά το επενδυτικό της πρόγραμμα για το τρέχον έτος θα περιστραφεί γύρω από τους άξονες του εκσυγχρονισμού του τεχνολογικού της εξοπλισμού, της ανάπτυξης νέων προϊόντων, της ενίσχυσης του δικτύου διανομών και της βελτίωσης της οργανωτικής λειτουργίας της εταιρείας σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας. Μάλιστα το πρώτο νέο προϊόν της Μεβγάλ για το 2006, που θα αφορά την κατηγορία του γάλακτος, θα βρεθεί άμεσα -εντός του Φεβρουαρίου- στα ράφια των καταστημάτων και θα ακολουθηθεί από νέους κωδικούς σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων της εταιρείας τους επόμενους μήνες.

Σήμερα το μερίδιο αγοράς της Μεβγάλ στο λευκό φρέσκο γάλα ανέρχεται σε 11,3%, ενώ στα γιαούρτια η βορειοελλαδική γαλακτοβιομηχανία κατέχει το 12,6% της πίτας. Στο σύνολο των τυροκομικών προϊόντων το μερίδιό της έχει διαμορφωθεί στο 15%, ενώ ειδικά στο τυρί φέτα έχει φτάσει στο 20,8%. Την ίδια στιγμή στους χυμούς το μερίδιό της ανέρχεται σε 6%.

Στη χρήση του 2005 ο κύκλος εργασιών της Μεβγάλ ενισχύθηκε οριακά έναντι του 2004. Συγκεκριμένα, διαμορφώθηκε στα 176 εκατ. ευρώ, μέγεθος βελτιωμένο κατά 1,6% έναντι της προηγούμενης χρήσης. Στο ίδιο διάστημα και σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, η κερδοφορία της βορειοελλαδικής γαλακτοβιομηχανίας εμφανίστηκε αυξημένη έναντι κερδών ύψους ενός εκατ. ευρώ της χρήσης του 2004.

"Η κυκλοφορία νέων προϊόντων που θα ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των καταναλωτών αλλά και η έμφαση στην καινοτομία και την ποιότητα αποτελούν για τη Μεβγάλ τα βασικά εργαλεία, προκειμένου να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό", σημείωσε, μιλώντας στη "Μ", η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Μαίρη Χατζάκου.

Πάντως η Μεβγάλ, αν και η διοίκησή της εκτιμά ότι τα τελευταία χρόνια η ευελιξία όσον αφορά σε νέες συμφωνίες και εξαγορές έχει περιοριστεί, είναι ανοιχτή και σε νέες επιχειρηματικές συνεργασίες.