Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( δεύτερο ημίχρονο :: 21/2/2006 20:10:23) 

Τα λόγια είναι περιττά…

Κείμενο 8 - [Όταν καθυστερεί…]

Δεύτερο ημίχρονο

Αργεί να κατέβει;

Τσάμπιονς λιγκ, μέρος δεύτερο σήμερα και το Mega παίρνει τη σκυτάλη από τη ΝΕΤ.

Καιρός να ξυπνήσετε!

Η ποδοσφαιρική βραδιά θα ξεκινήσει στις 21:00 με τους Αντώνη Πανούτσο και Αντώνη Καρπετόπουλο στη "Σούπερ Μπάλα" και στις 21:45 θα ακολουθήσει η απευθείας μετάδοση του ντέρμπι της φάσης των "16", μεταξύ της Τσέλσι και της Μπαρτσελόνα σε περιγραφή του Χρήστου Σωτηρακόπουλου από το "Στάμφορντ Μπριτζ". Κύκλωμα σύνδεσης ADSL και πρόσβαση στο Internet μαζί.

ΜΕ ΤΗ ΛΗΞΗ του αγώνα στο Λονδίνο θα ακολουθήσει σε μαγνητοσκόπηση και σε περιγραφή του Αλέξη Σπυρόπουλου το πρώτο παιχνίδι της Βέρντερ Βρέμης με τη Γιουβέντους.

Διαφημιστική καταχώριση στον Τύπο, 2004

Θα ακολουθήσουν τα καλύτερα στιγμιότυπα από τα άλλα δύο παιχνίδια της ημέρας, αυτά της Ρέιντζερς με τη Βιγιαρεάλ και του Άγιαξ με την Ίντερ.

Ακούω και μιλώ

Μια και ο λόγος για Τσάμπιονς λιγκ η αυτοκινητοβιομηχανία Ford ανακοίνωσε ότι ανανέωσε τη χορηγίας της μέχρι το 2009.

1. Το σλόγκαν της διαφήμισης είναι:

Να σημειωθεί ότι η χορηγία ξεκίνησε το 1992.

"Αργεί να κατέβει; ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, σε ό,τι αφορά την τηλεθέαση του αγώνα της Καλαμαριάς με τον Ηρακλή. Καιρός να ξυπνήσετε!". Απέναντι στα βαριά χαρτιά του Mega και του ΑΝΤ1 (τα σίριαλ "Στο παρά πέντε" και "Το καφέ της Χαράς" είχαν κοινό περίπου δυόμισι εκατομμυρίων ατόμων) το παιχνίδι δεν μπόρεσε να σηκώσει κεφάλι, με τον Alpha να έχει πανελλαδικά ποσοστό τηλεθέασης 6% και σχεδόν 290.000 τηλεθεατές. Ποιος "αργεί να κατέβει"; Ελαφρώς καλύτερο (6,5%) ήταν το αντίστοιχο νούμερο στην πόλη της Θεσσαλονίκης με σχεδόν 50.000 άτομα να παρακολουθούν την τηλεοπτική μετάδοσή του. Τι καλείται να κάνει ο χρήστης του Διαδικτύου;

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ των επίσημων DVD των Ολυμπιακών Αγώνων από την Victory Media, ήρθε η σειρά των DVD με τους Παραολυμπιακούς του 2004.

2. Αν η εικόνα της διαφήμισης δεν υπήρχε, το σλόγκαν θα σας ήταν κατανοητό;

Μέρος των εσόδων θα πάει στην Ελληνική Παραολυμπιακή Ομάδα.

Αν ναι, γιατί; Αν όχι, γιατί; Πώς η εικόνα συμπληρώνει το λόγο της διαφήμισης; 3. Συγκρίνετε τις σημασίες της φράσης: "Αργεί να κατέβει; Καιρός να ξυπνήσετε!": α. ως σλόγκαν της διαφήμισης β. ως λεζάντα στο διπλανό σκίτσο.