Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( αγγαρεία στη νεάπολη :: 26/3/2006 21:04:23) 

Ζουέλα εναντίον Μακόρ.

Διαβάζω και γράφω

ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΗΔΕΝ

1. Αναζητήστε στο βιβλίο της Γραμματικής τους παρατακτικούς και τους υποτακτικούς συνδέσμους και αντιγράψτε τους στο τετράδιό σας.

Αγγαρεία στη Νεάπολη

2. Διαβάστε στο κείμενο 6, στην τελευταία παράγραφο, την περίοδο "Τη σημασία της… με την Τουρκία".

ΙΩΝΙΚΟΣ 0 0 ΞΑΝΘΗ

α. Προσπαθήστε να καταλάβετε τον τρόπο με τον οποίο είναι οργανωμένες οι προτάσεις σ' αυτή την περίοδο.

Κόλλησαν στο 0-0 ο Ιωνικός και η Ξάνθη διαψεύδοντας τις προσδοκίες για ένα καλό παιχνίδι στη Νεάπολη.

β. Τι είδους είναι οι δύο προτάσεις που συνδέονται παρατακτικά;

Αν και αναμενόταν ένα ποιοτικό παιχνίδι από δυο ομάδες με μεσοεπιθετικές αρετές οι φάσεις που δημιουργήθηκαν μπροστά στις δύο εστίες ήταν ελάχιστες.

γ. Με ποια άλλη πρόταση συνδέονται και οι δύο;

Στο πρώτο μέρος, ο Ιωνικός απείλησε στο 5', όταν ο Γκούτμαν γύρισε στον Περόνε, αλλά ο Άντζας έκοψε.

Με τι είδους σύνδεση;

Η Ξάνθη απάντησε στο 27'.

δ. Ποια είναι η κύρια πρόταση σ' αυτή την περίοδο και ποιες οι δευτερεύουσες;

Ο Τσικίνιο σούταρε, ο Μπεκιάι απέκρουσε και στη συνέχεια η μπάλα βρήκε στο δοκάρι. στην επανάληψη το θέαμα ήταν ακόμη χειρότερο.

3. Στο παράδειγμα 6 (ομάδα Γ) έχουμε μία δευτερεύουσα πρόταση.

Αξιοσημείωτο, ήταν μόνο ένα σουτ του Περόνε στο 50', που απέκρουσε ο Πιζανόφσκι.

Εντοπίστε την.

Ο Βασσάρας (Θεσσαλονίκης) έδειξε κίτρινη στους Φλίσκα, Άντζα.

Σε ποια κύρια πρόταση φαίνεται να ανήκει;

ΙΩΝΙΚΟΣ: Μπεκιάι, Τσιμπλίδης, Κινγκ, Γκούτμαν (68' Τσιμπλίδης), Κοτίτσας, Βουραξάκης, Πουλόπουλος, Περόνε, Μακόρ, Κακαράς (46' Λετιέρι), Ουκάρ.

Με ποια λέξη της κύριας πρότασης συνδέεται η δευτερεύουσα;

ΞΑΝΘΗ: Πιζανόφσκι, Παπαδημητρίου, Άντζας, Σίκοφ, Ζουέλα, Φλίσκας (53' Γαρπόζης), Μάνσο (71' Καζάκης), Μαχράτζε, Γαρπόζης, Κιντάνα, Λαμπριάκος.

4. Στο παράδειγμα 5 (ομάδα Γ) έχουμε δύο δευτερεύουσες προτάσεις που φαίνεται να αποτελούν κομμάτια της κύριας πρότασης Εντοπίστε τις προτάσεις. Με ποια λέξη της κύριας πρότασης συνδέονται οι δευτερεύουσες;

5. Τι διαφορετικό συμβαίνει στο παράδειγμα 7 (ομάδα Γ); Προσπαθήστε να καταλάβετε τον τρόπο με τον οποίο είναι οργανωμένες οι προτάσεις σ' αυτή την περίοδο.