Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Απόψεις :: Σχόλιο

( ο "θησαυρός" και η παρασκευή ) 

Ο "θησαυρός" και η Παρασκευή Έρχονται ΑΤΜ που… μιλάνε

Διαβάζω και γράφω

Ζωήρεψαν οι σελίδες με τους Ρουμάνους ανθρακωρύχους και την αποφασιστικότητά τους.

Συναλλαγές μαζί με διαφημίσεις κινούμενης εικόνας και μηνύματα

1. Στο κείμενο 5 εντοπίστε το τμήμα "Συστηματικά επίσης… του εργατικού δυναμικού". Δεν πτοούνται και συνεχίζουν προς το Βουκουρέστι, ενώ οι αρχές προσπαθούν να τους εμποδίσουν.

ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

- Υπογραμμίστε τις συγκρίσεις και σημειώστε τι συγκρίνεται με τι καθώς και το συγκριτικό. @@@ Η προσφορά της ΕΛΑΣ για την παιδεία.

Ανάληψη, κατάθεση, ερώτηση υπολοίπου και… διαφήμιση, κοινωνικά μηνύματα, ψυχαγωγία και οδηγίες χρήσης. Όλα αυτά με ήχο και εικόνα στις νέες Αυτόματες Ταμειολογιστικές μηχανές που φέρνουν οι τράπεζες.

2. Εντοπίστε στο κείμενο 5 τις συγκρίσεις και συμπληρώστε αυτό που συγκρίνεται (β' όρος σύγκρισης) είτε υπάρχει είτε παραλείπεται:

..Κουρεύουμε τους μαθητές, τους κλοτσάμε και τους ρίχνουμε και καμιά καρπαζιά.

Οι ΑΤΜ πολλών τραπεζών ήδη διαφημίζουν καταθετικούς λογαριασμούς, στεγαστικά δάνεια, δημόσιες εγγραφές, αλλά παρουσιάζουν και κοινωνικά μηνύματα (π.χ. για τα άτομα με ειδικές ανάγκες)

- Αξιοσημείωτο είναι ότι οι νέοι στην ηλικία εμφανίζουν χαρακτηριστικά υψηλότερη μακροχρόνια ανεργία ………………………………………. (κείμ. 5)

Η ΕΛΑΣ ενδιαφέρεται για την παιδεία κάνοντας πράξη τις προτάσεις της !!!

Τα πιστωτικά ιδρύματα διαπίστωσαν ότι οι Αυτόματες Ταμειολογιστικές Μηχανές μπορούν να γίνουν ο καλύτερος… τραπεζικός υπάλληλος.

- …αυτό είναι μικρότερο ………………………………….. (κείμ. 5).

@@@ Οι στρατηγοί στη γείτονα Τουρκία ενδιαφέρονται για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα… διαπιστώνουν (!) ότι δεν υπάρχει απολύτως καμιά παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, απλώς, όσοι μιλάνε για κάτι τέτοιο, δεν είναι παρά συμπαθούντες τρομοκρατών.

Οι νέες ΑΤΜ δεν θα περιορίζονται στις απλές τραπεζικές συναλλαγές, θα διαφημίζουν τα προϊόντα των τραπεζών, θα απευθύνουν κοινωνικά μηνύματα και θα έχουν τη δυνατότητα να μιλάνε στους πελάτες.

@@@ Ο Βούγιας έχει προβλήματα με τον Συνασπισμό, λέγουν οι τίτλοι.

Διαφημίσεις

Το "φαινόμενο" της Θεσσαλονίκης θα πάει για ευρωβουλευτής…. , ενώ το κόμμα του έχει άλλα σχέδια.

Ήδη, οι πρώτες ΑΤΜ με πολλά χρώματα, κίνηση εικόνας, διαφημίσεις και δυνατότητα λήψης εντολών με πίεση του δακτύλου πάνω στην οθόνη και όχι με κουμπιά, έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους.

@@@ "Ο σκοπός της γελοιογραφίας είναι να βρει τον κρυμμένο θησαυρό και ο τρόπος που θα τον παραστήσει είναι το εύρημα, η σάτιρα", αναφωνούσε ο Στάθης Σταυρόπουλος, αλλά δεν είναι μόνο τα σκίτσα του Στάθη.

Οι ΑΤΜ πολλών τραπεζών ήδη διαφημίζουν καταθετικούς λογαριασμούς, στεγαστικά δάνεια, δημόσιες εγγραφές, αλλά παρουσιάζουν και κοινωνικά μηνύματα (π.χ. για τα άτομα με ειδικές ανάγκες).

..( Στο Εγράψαν)

Ακόμη δίνουν χρήσιμες συμβουλές, όπως για παράδειγμα να μη δίνουμε τον προσωπικό μας κωδικό σε κανέναν, για λόγους ασφαλείας.

@@@ "Πίσω από την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, που υποστηρίζει η Τουρκία, κρύβεται η δημιουργία πυρηνικού εργοστασίου", αποκαλύπτει η Κάτια Μακρή από το "Έθνος".

Εν τω μεταξύ, από τον Απρίλιο αναμένονται οι ΑΤΜ «νέας γενιάς», οι οποίες μάλιστα θα συνοδευτούν από σλόγκαν, στο πλαίσιο προγράμματος αναδιάρθρωσης και προώθησης των τραπεζών.

@@@ Η Παρασκευή έκανε το σελιδοδείκτη να φύγει άρον άρον από τις σελίδες και να μετακομίσει στα τηλεγραφήματα, ενώ προσπαθούσε να συμμαζέψει το γραφείο…. και να ακούσει τους τίτλους από τις ειδήσεις του ραδιοφώνου, καθώς το ΝΑΤΟ έδειχνε το τσαμπουκά του στο Μιλόσεβιτς….

Προς αυτήν την κατεύθυνση κινείται ήδη η Εμπορική Τράπεζα, στο πλαίσιο του προγράμματος «Πήγασος» και σύντομα αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλες τράπεζες, όπως είναι η Τράπεζα Κύπρου.

Οι διαφημίσεις και τα video «παίζουν» μέχρι να κάνει ο πελάτης τη συναλλαγή. Μόλις αρχίσει τη διαδικασία της ανάληψης, της κατάθεσης ή άλλης συναλλαγής, δίνονται διαδοχικά (βήμα - βήμα) οδηγίες. Πολλές ΑΤΜ παρέχουν ήδη τη δυνατότητα να επιλέγουμε το είδος της συναλλαγής και να πληκτρολογούμε το ποσό της ανάληψης ή της κατάθεσης πιέζοντας την οθόνη με το δάχτυλο, πάνω σε συγκεκριμένο σημείο όπου υπάρχει το αντίστοιχο εικονίδιο (π.χ. ανάληψη ή ο αριθμός 5).

«Ευγενική» μηχανή

Οι τράπεζες διαπίστωσαν ότι ένας από τους βασικότερους παράγοντες προσέλκυσης πελατών είναι, πέραν από το κατάστημα, η ΑΤΜ. Και μάλιστα σημαντικό ρόλο παίζει η αισθητική τής ΑΤΜ. Το ίδιο πιστεύει και η Probank, η οποία εκτιμά ότι η ΑΤΜ αποτελεί ένα από τα μέσα με τα οποία η τράπεζα «μιλά» στον πελάτη, τόσο στον τωρινό όσο και στον μελλοντικό. Για τον λόγο αυτό πρέπει να είναι λειτουργική, εύχρηστη, όμορφη, ευχάριστη και «ευγενική». Αυτό γίνεται με την επιλογή κατάλληλων μηχανημάτων και χρωμάτων.