Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Επιστολές :: Πορτρέτο

( γιαννης μενεσιδης ) 

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΕΝΕΣΙΔΗΣ

ΗΡΘΕ

Μαθαίνω για τη συνοχή ευρύτερου κειμένου

Ο Γιάννης Μενεσίδης γεννήθηκε στη Δράμα το 1947.

Φωτό και βίντεο

- Για να γράψουμε ένα κείμενο, πρέπει να έχουμε αποφασίσει: 1. ποιο είναι το θέμα μας? 2. ποια ζητήματα σχετικά με το θέμα αυτό θέλουμε ή μας ζητούν να αναπτύξουμε στο κείμενό μας? 3. ποιος είναι ο σκοπός για τον οποίο γράφουμε. Σπούδασε ιατρική στη Θεσσαλονίκη.

ΕΥΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ

Ο σκοπός μας προσδιορίζεται από τρία κυρίως στοιχεία: τους αναγνώστες / αποδέκτες το είδος του κειμένου με το οποίο θα διαβιβάσουμε όσα έχουμε να πούμε τι θέλουμε να επιτύχουμε με το κείμενό μας Ζει και εργάζεται ως πνευμονολόγος στην Ξάνθη.

Η νέα ψηφιακή μηχανή της Kodak ονομάζεται LS 443 και συνδυάζει τις λειτουργίες φωτογραφικής μηχανής και βιντεοκάμερας. - Είναι απαραίτητο το κείμενό μας να έχει αλληλουχία, δηλαδή, να υπάρχει ομαλή μετάβαση από τη μία σκέψη στην άλλη.

Από τα φοιτητικά του χρόνια μαθήτευσε κοντά στον Ν. Γ. Πεντζίκη.

Είναι εξοπλισμένη με επαγγελματικό φακό και 10x zoom, που συμβάλλουν σε λεπτομερή εικόνα με υψηλή ευκρίνεια και σωστά χρώματα. Έπειτα, πρέπει να βρούμε πώς θα οργανώσουμε τις ιδέες αυτές σε παραγράφους, ώστε η καθεμία να έχει σαφές νόημα.

Με την προτροπή του άρχισε το 1975 να ζωγραφίζει με μολύβι και σινική έχοντας σαν θέματά του, όνειρα, μνήμες και εντυπώσεις.

Οι φωτογραφίες μπορεί να εκτυπωθούν σε μέγεθος από 10x15 μέχρι 50x76. Για να γίνει σαφέστερη η αλληλουχία, δηλαδή η λογική σχέση και συνέχεια που πρέπει να υπάρχει ανάμεσα στις ιδέες του κειμένου, χρησιμοποιούμε τις κατάλληλες συνδετικές λέξεις ή φράσεις.

Από τον Πεντζίκη διδάχθηκε την ψηφαρίθμηση και τους ζωγραφικούς προβληματισμούς της επιφάνειας.

Τέλος, το νέο σύστημα EasyShare μέσω του πλήκτρου share δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να εκτυπώσει, να στείλει με email ή να βάλει αναγνωριστικό τίτλο στις φωτογραφίες του.

- Τα κείμενα διαφέρουν μεταξύ τους ανάλογα με το είδος τους.

Από δεκαετίας χρησιμοποιεί την τέμπερα και τα χρωματιστά μολύβια.

Ο κάτοχός της μπορεί να αποθηκεύσει 32 ηλεκτρονικές διευθύνσεις στη μνήμη.

Αλλιώς είναι οργανωμένη μια επιστολή σε ένα φίλο μας κι αλλιώς ένα άρθρο σε ένα μαθητικό περιοδικό.

Τα σχέδιά του με σινική ή με σινική και κραγιόνια και από το 1982 με τέμπερες, είναι πάντα μικρών διαστάσεων και θυμίζουν ύφανση χαλιού.

Η μηχανή κοστίζει 600 ευρώ.

Για το λόγο αυτό πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας όχι μόνο σε ποιον απευθυνόμαστε, αλλά και τι γνωρίζει για το θέμα μας.

Έχει πάρει μέρος σε πολλές ομαδικές και ατομικές εκθέσεις.

- Παρόλο που τα κείμενα διαφέρουν πολύ μεταξύ τους ανάλογα με το είδος τους, συνήθως σε όλα μπορούμε να διακρίνουμε: 1. τον πρόλογο, 2. το κύριο θέμα τους, 3. τον επίλογο.

Από το 1975 έως το 1995 υπήρξε τακτικός συνεργάτης στη Μικρή Πινακοθήκη "Διαγώνιος".

- Ανάλογα με το είδος του κειμένου μπορεί να υπάρχει προσφώνηση-επιφώνηση (π.χ. επιστολή, ομιλία κτλ.) ή τίτλος (π.χ. άρθρο σε εφημερίδα).

Το 1978 παρουσίασε έργα του με τον Ν. Γ. Πεντζίκη στην γκαλερί "Τέχνη" της Θεσσαλονίκης. Το 1980 παρουσίασε για δεύτερη φορά έργα του με τον Ν. Γ. Πεντζίκη στην γκαλερί "Κρεωνίδης" στην Αθήνα και στη "Μικρή στοά Τέχνης" στη Θεσσαλονίκη. Το 1981 έκανε έκθεση στη Μικρή Πινακοθήκη "Διαγώνιος" στη Θεσσαλονίκη. Το 1984 έκανε έκθεση στην γκαλερί "Le Passage" στην Ξάνθη. Το 1988 παρουσίασε ξανά στη Μικρή Πινακοθήκη "Διαγώνιος" στη Θεσσαλονίκη. Το 1990 έκανε έκθεση στη γκαλερί Dada στην Αθήνα. Το 1991 συμμετείχε στην έκθεση Καλλιτέχνες της "Διαγωνίου" στην αίθουσα "Υπόγειο" στη Θεσσαλονίκη. Το 1994 εξέθεσε με καλλιτέχνες της Ξάνθης στο Βελιγράδι και την ίδια χρονιά στην Καβάλα στο ξενοδοχείο "Lucy" στην πανελλήνια έκθεση ιατρών καλλιτεχνών. Το 1996 συμμετείχε στην έκθεση "Η Θεσσαλονίκη των ζωγράφων" στην αίθουσα του "Ιανού".