Λίγο μετά τη δημοσίευση της μελέτης του, ο Eichtal θα παρουσιάσει την πρότασή του στον τότε υπουργό Παιδείας Victor Duruy, ζητώντας του να μεσολαβήσει προκειμένου να γίνει η εισαγωγή της νεοελληνικής προφοράς στο μάθημα των ελληνικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. O υπουργός, ο οποίος δείχνει θετικός στην πρόταση του Eichtal, αναθέτει σε επιτροπή της Académie des Inscriptions να μελετήσει το ζήτημα και να συντάξει εισήγηση. H εισήγηση της επιτροπής είναι πράγματι θετική αλλά η μεταρρύθμιση τελικά δεν προχωρεί. O Eichtal τα επόμενα χρόνια δεν θα σταματήσει να προπαγανδίζει αυτή του τη θέση για τον ρόλο της ελληνικής, χωρίς όμως να καταφέρει να κινητοποιήσει είτε κάποιου είδους πρακτικό ενδιαφέρον είτε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες από θεσμικούς ή εξωθεσμικούς φορείς.