Η λέξη σημαίνον εδώ αναφέρεται με την ψυχαναλυτική έννοια. Κατά τον Λακάν, το σημαίνον έχει προτεραιότητα απέναντι στο σημαινόμενο, στην έννοια. Πιο απλά, αυτό που έλκει τον ψυχισμό δεν είναι η πληροφορία που εκπέμπεται αλλά το τι σημαίνει η πληροφορία αυτή για τον ψυχισμό, πού παραπέμπει το υποκείμενο (τον δέκτη), με τι μοιάζει, τι συμβολίζει. Για παράδειγμα, αυτό που ελκύει τον δέκτη σε μια διαφήμιση σαμπουάν δεν είναι οι πληροφορίες που εκπέμπονται αλλά η συμβολική τους λειτουργία.