Διδακτικά Βιβλία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Τι μάθαμε σε αυτό το κεφάλαιο

Όλα τα δεδομένα παριστάνονται στον υπολογιστή σαν ακολουθίες από Ο και 1.

Ένα αριθμητικό σύστημα με βάση β παριστάνει κάθε αριθμό ως άθροισμα δυνάμεων του αριθμού β.

Ο πιο συνηθισμένος τρόπος παράστασης των αρνητικών ακεραίων αριθμών είναι η παράσταση συμπληρώματος του 2. Για την παράσταση των πραγματικών αριθμών χρησιμοποιείται συνήθως η παράσταση κινητής υποδιαστολής

Οι χαρακτήρες παριστάνονται σαν ακολουθίες από 8 ή 16 δυαδικά ψηφία, σύμφωνα με ένα πρότυπο κωδικοποίησης.

Οι αλγόριθμοι συμπίεσης χρησιμοποιούνται για την μείωση του μεγέθους που καταλαμβάνουν τα δεδομένα τα οποία είναι αποθηκευμένα στους υπολογιστές.

Ο αναλογικός ήχος δειγματοληπτείται και κβαντοποιείται σε ψηφιακές τιμές.

Η ψηφιακή αναπαράσταση της εικόνας βασίζεται στην ανάλυση της σε εικονοστοιχεία.

Το video αποτελείται από μια σειρά εικόνων που εναλλάσσονται γρήγορα στο χρόνο, ώστε να δημιουργούν την ψευδαίσθηση της κίνησης.

Βιβλιογραφία - Πηγές Παπακωσταντίνου Γ., Π. Τσανάκα, Γ. Φραγκάκη, Αρχιτεκτονική Υπολογιστών, Συμμετρία, 1987. Hayes J., Computer Architecture and Organization, McGraw-Hill, 1988. Patterson D., Hennessy J. Computer Organization & Design, The Hardware/Software Interface, Morgan Kaufmann, 1994.