Συνεργασία

Η στρατηγική αυτή αφορά δραστηριότητες που ευνοούν τόσο τη συνεργασία των μαθητών μεταξύ τους όσο και με πιο έμπειρους χρήστες της γλώσσας-στόχου (όπως π.χ. ο δάσκαλος). Για την ανάπτυξη της συνεργασίας των μαθητών είναι χρήσιμο να χωρίζεται η τάξη σε ομάδες τα μέλη των οποίων έχουν ένα κοινό στόχο. Έτσι, πριν ξεκινήσει η ακρόαση του κειμένου, ο δάσκαλος μπορεί να χωρίσει την τάξη του σε ομάδες. Μια ομάδα έχει σκοπό να βρει τις ερωτήσεις που θα απαντήσουν στη συνέχεια τα μέλη των άλλων ομάδων. Με αυτόν τον τρόπο η ομάδα που βγάζει τις ερωτήσεις αποκτά σκοπό και ενδιαφέρον για να ακούσει προσεκτικά ενώ οι άλλες ομάδες θα πρέπει να απαντήσουν σε ερωτήσεις που ανταποκρίνονται στο επίπεδό τους αφού τις επέλεξαν άτομα του ίδιου επιπέδου στη ξένη γλώσσα με αυτούς.