Performance

Επίδοση. Γεωργίου2007:10. Παπακωνσταντίνου 2005:126-127. Χαρίσης 2008:164.

Με τον όρο αυτό γίνεται αναφορά στις δεξιότητες, στάσεις και ικανότητες που απόκτησε και ανέπτυξε ο μαθητής, οι οποίες καλύπτουν το γνωστικό, το γλωσσικό, το συναισθηματικό ή θυμικό και τον ψυχοκινητικό τομέα.

Η επίδοση των μαθητών εξαρτάται από τα ιδιαίτερα ατομικά χαρακτηριστικά τους (βιολογικά, γνωστικά, ψυχοκινητικά), από τα οικογενειακά τους γνωρίσματα (μορφωτικό και κοινωνικοοικονομικό επίπεδο γονέων, οικογενειακές σχέσεις και προσδοκίες), από τον κοινωνικό περίγυρο (πολιτισμικό και οικονομικό επίπεδο περιοχής και συνομηλίκων) και από τα χαρακτηριστικά της σχολικής πραγματικότητας (σχέση εκπαιδευτικού-μαθητών, κλίμα τάξης [αυταρχικό, ανταγωνιστικό, συνεργατικό], διδακτικά και παιδαγωγικά μέσα, κτλ.).

Βιβλιογραφία

  • Γεωργίου Μ. (2007). Αυτοεκτίμηση και σχολική επίδοση Ελλήνων και αλλοδαπών μαθητών της Δ' Δημοτικού. Πτυχιακή εργασία. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Πανεπιστήμιο Πατρών. Πρόσβαση [on line]: http://nemertes.lis.upatras.gr/jspui/handle/10889/1055 [24/05/15].

  • Παπακωνσταντίνου Π. (2005). Εκπαιδευτικό έργο και αξιολόγηση στο σχολείο. Αθήνα: Μεταίχμιο.

  • Χαρίσης Α. Ε. (2008). Η αξιολόγηση του μαθήματος της Ιστορίας και η αξιολόγηση της διδασκαλίας της Ιστορίας στην ελληνική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Γενική Θεώρηση. Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών θεμάτων, 14. Αθήνα: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, 159-167.