Παζάρι στην αυλή του σχολείου

Επίπεδο: Α1 (8-12) Δεξιότητα: Κατανόηση Προφορικού Λόγου
Πηγή: Πρωτότυπη ιδέα
Επικοινωνιακή γλωσσική δραστηριότητα:

Κατανόηση προφορικού λόγου

Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος:

Θα πρέπει να μπορεί να καταλαβαίνει μία συνομιλία που αφορά την καθημερινότητά του/της, δηλ. το σχολείο, την κατασκευή χειροτεχνιών, κάποια επαγγέλματα. Επίσης, θα πρέπει να μπορεί να κατανοεί με τη βοήθεια εικόνων απλές περιγραφές και συζητήσεις.

Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: Σωστό (επιλογή εικόνων)
Λέξεις κλειδιά: Σχολείο, παζάρι, στολίδια, γλυκά
Πεδίο:
Προσωπικό Επαγγελματικό
Δημόσιο Εκπαιδευτικό
Θέμα:
1. Γλώσσα
2. Εκπαίδευση
3. Ελεύθερος χρόνος, Διασκέδαση
4. Επαγγελματική ζωή
5. Καθημερινή ζωή
6. Καιρός
7. Κοινωνικοπολιτική δομή
8. Προσωπικά στοιχεία
9. Σπίτι, κατοικία, περιβάλλον
10. Σχέσεις με άλλους ανθρώπους
11. Ταξίδια
12. Τόποι
13. Φαγητό και ποτό
14. Ψώνια
15. Υγεία και σωματική φροντίδα
16. Υπηρεσίες
Είδος κειμένου:
Άρθρο Λαογραφικό
Αφήγηση Λογοτεχνικό
Βιογραφικό Ομιλία
Διαφήμιση Περιγραφικό
Δοκίμιο Συνέντευξη
Επιστολή Συνταγή
Θεατρικό Συζήτηση
Ιστορικό Άλλο
Επίπεδο ύφους:
Φιλικό Τυπικό
Ενδιάμεσο  

Κείμενο

Παζάρι στην αυλή του σχολείου

Δασκάλα: Καλημέρα παιδιά! Αυτή την Παρασκευή, μετά το σχολείο, θα κάνουμε το παζάρι μας. Μην το ξεχάσετε! Θα γίνει στην αυλή του σχολείου. Θα κρατήσει μέχρι τις 8 το βράδυ.

Παιδιά: Τι μπορούμε να αγοράσουμε, κυρία, από το παζάρι;

Δασκάλα: Ουου, πάρα πολλά πράγματα! Οι μαμάδες σας έφτιαξαν πολλά και όμορφα πράγματα: κάρτες, κεριά, μερικά κοσμήματα. Στην τάξη της έκτης έφτιαξαν ωραία στολίδια και καλαθάκια για το σπίτι. Θα έχουμε και γλυκά που έφτιαξε ο μπαμπάς μιας μαθήτριας. Είναι ζαχαροπλάστης. Επίσης, θα έχουμε και μικρές γλάστρες με λουλούδια που φύτεψαν τα παιδιά της τρίτης τάξης.

Παιδιά: Μπορούμε να φωνάξουμε τους φίλους μας και την οικογένειά μας;

Δασκάλα: Φυσικά και μπορείτε. Τα λεφτά που θα μαζέψουμε, θα τα χρησιμοποιήσουμε για κάποιο καλό σκοπό.