Τα γεύματα

Επίπεδο: Α1 (8-12) Δεξιότητα: Κατανόηση Προφορικού Λόγου
Πηγή: Γεωργάκη Γεωργία
Επικοινωνιακή γλωσσική δραστηριότητα:

Κατανόηση Προφορικού Λόγου

Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος:

Να κατανοεί βασικό λεξιλόγιο και διαφορές ανάμεσα σε δύο πρόσωπα.

Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: 1. Σωστό (επιλογή εικόνων): 7 σωστές απαντήσεις + 1 παράδειγμα και 2 παραπλανητές (7 μονάδες). Κείμενο: 120 λέξεις.
Λέξεις κλειδιά: φαγητό, οικογένεια
Πεδίο:
Προσωπικό Επαγγελματικό
Δημόσιο Εκπαιδευτικό
Θέμα:
1. Γλώσσα
2. Εκπαίδευση
3. Ελεύθερος χρόνος, Διασκέδαση
4. Επαγγελματική ζωή
5. Καθημερινή ζωή
6. Καιρός
7. Κοινωνικοπολιτική δομή
8. Προσωπικά στοιχεία
9. Σπίτι, κατοικία, περιβάλλον
10. Σχέσεις με άλλους ανθρώπους
11. Ταξίδια
12. Τόποι
13. Φαγητό και ποτό
14. Ψώνια
15. Υγεία και σωματική φροντίδα
16. Υπηρεσίες
Είδος κειμένου:
Άρθρο Λαογραφικό
Αφήγηση Λογοτεχνικό
Βιογραφικό Ομιλία
Διαφήμιση Περιγραφικό
Δοκίμιο Συνέντευξη
Επιστολή Συνταγή
Θεατρικό Συζήτηση
Ιστορικό Άλλο
Επίπεδο ύφους:
Φιλικό Τυπικό
Ενδιάμεσο  

Κείμενο

Τα γεύματα

-Κωστή θα μας πεις τι τρως κάθε μέρα;

-Ναι, αμέ! Το πρωί στις 7 τρώμε το πρωινό: ψωμί με βούτυρο και μαρμελάδα. Αγαπώ τη μαρμελάδα φράουλα, αλλά στον αδερφό αρέσει το κεράσι. Στο σχολείο, στο πρώτο διάλειμμα, τρώμε το κολατσιό μας στην αυλή: Χυμός κι ένα φρούτο ή ένα κουλούρι. Το μεσημέρι, στο σπίτι, καθόμαστε όλοι μαζί στο τραπέζι και τρώμε το γεύμα μας. Το αγαπημένο μου φαγητό είναι κοτόπουλο με μακαρόνια και στον αδερφό μου αρέσουν τα ψάρια. Το απόγευμα, ο αδερφός μου κι εγώ διαβάζουμε τα μαθήματά μας μέχρι την ώρα του βραδυνού φαγητού: εγώ λίγο γάλα κι ο αδερφός μου ένα τοστ. Μας αρέσει να τρώμε μαζί!