Πώς περνάω στην Κρήτη με τον παππού και την γιαγιά

Επίπεδο: Α1 (8-12) Δεξιότητα: Κατανόηση Γραπτού Λόγου
Πηγή: Προσωπικό κείμενο
Επικοινωνιακή γλωσσική δραστηριότητα:

Ο υποψήφιος διαβάζει ένα γράμμα που αφορά τον ελεύθερο χρόνο.

Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος:

Ο υποψήφιος πρέπει να είναι σε θέση να κατανοεί και να επεξεργάζεται πληροφορίες και λεπτομέρειες που αφορούν τον ελεύθερο χρόνο, και συγκεκριμένα την αφήγηση σε χρόνο αόριστο.

Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: Σωστό - Λάθος
Λέξεις κλειδιά: νησί, Κρήτη, θάλασσα, γιαγιά, παππούς, πανηγύρι,
Πεδίο:
Προσωπικό Επαγγελματικό
Δημόσιο Εκπαιδευτικό
Θέμα:
1. Γλώσσα
2. Εκπαίδευση
3. Ελεύθερος χρόνος, Διασκέδαση
4. Επαγγελματική ζωή
5. Καθημερινή ζωή
6. Καιρός
7. Κοινωνικοπολιτική δομή
8. Προσωπικά στοιχεία
9. Σπίτι, κατοικία, περιβάλλον
10. Σχέσεις με άλλους ανθρώπους
11. Ταξίδια
12. Τόποι
13. Φαγητό και ποτό
14. Ψώνια
15. Υγεία και σωματική φροντίδα
16. Υπηρεσίες
Είδος κειμένου:
Άρθρο Λαογραφικό
Αφήγηση Λογοτεχνικό
Βιογραφικό Ομιλία
Διαφήμιση Περιγραφικό
Δοκίμιο Συνέντευξη
Επιστολή Συνταγή
Θεατρικό Συζήτηση
Ιστορικό Άλλο
Επίπεδο ύφους:
Φιλικό Τυπικό
Ενδιάμεσο  

Κείμενο

Πώς περνάω στην Κρήτη με τον παππού και την γιαγιά

Μαμά και μπαμπά,
γεια σας, από την Κρήτη. Είναι πάρα πολύ ωραία εδώ. Περνάω πολύ καλά με τον παππού και τη γιαγιά. Με προσέχουν πολύ. Μην ανησυχείτε.
Η γιαγιά κάθε μέρα κάνει τα αγαπημένα μου φαγητά. Μαζί με τον παππού πηγαίνουμε βόλτα κάθε μέρα. Κάθε μέρα μαθαίνω κάτι καινούριο για το νησί. Βγάζω πολλές φωτογραφίες.
Ο καιρός είναι πολύ καλός. Πηγαίνουμε κάθε μεσημέρι στη θάλασσα. Τώρα κολυμπάω πολύ γρήγορα.
Το απόγευμα παίζω με τα παιδιά από τη γειτονιά. Φέτος έχω πιο πολλούς φίλους από πέρσι. Είναι όλοι πολύ καλά παιδιά και κάνουμε καλή παρέα. Πηγαίνουμε βόλτα με τα ποδήλατα ή παίζουμε ποδόσφαιρο στη γειτονιά. Πριν από δύο μέρες στην πλατεία είχε πανηγύρι. Πήγα με τον παππού και τη γιαγιά. Φάγαμε, η γιαγιά τραγούδησε και ο παππούς χόρεψε κρητικούς χορούς.
Εσείς πότε θα έρθετε; Θέλω πολύ να σας δω.
Με αγάπη,
Αλέξης