Υψηλή αντίθεση

Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο

Στο πλαίσιο της μελέτης της πλέον πρόσφατης βιβλιογραφίας και με βάση τη διδακτική τους εμπειρία, οι συνεργάτες οργάνωσαν ένα συνεκτικό πλαίσιο αναφοράς για τη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένη/δεύτερη γλώσσα. Το συγκεκριμένο πλαίσιο αφορά τις βασικές αρχές διδασκαλίας σε μαθητές με αναπηρία και επικεντρώνεται στην καλλιέργεια και την ανάπτυξη δεξιοτήτων που αφορούν τη γλώσσα. Επιπλέον, παρουσιάζονται γλωσσάρια βασικών όρων για κάθε αναπηρία.

35 εγγραφές [11 - 20]

Μαθησιακές δυσκολίες
Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Συνεκτικό πλαίσιο
 

Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Συνεκτικό πλαίσιο

Συνεκτικό πλαίσιο για τις μαθησιακές δυσκολίες

Περισσότερα

Μαθησιακές δυσκολίες
Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Ορισμοί
 

Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Ορισμοί
Περισσότερα

Διαχείριση τάξης
Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Διαχείριση τάξης - Α
 

Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Διαχείριση τάξης - Α
Περισσότερα

Διαχείριση τάξης
Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Διαχείριση τάξης - Β
 

Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Διαχείριση τάξης - Β
Περισσότερα

Διαχείριση τάξης
Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Διαχείριση τάξης - Γ
 

Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Διαχείριση τάξης -  Γ
Περισσότερα

Απώλεια όρασης
Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Οδηγίες εξέτασης
 

Οδηγίες για τον εξεταστή, για εξεταστικό υλικό

Περισσότερα

Απώλεια όρασης
Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Οδηγός καλής πρακτικής
 

Περισσότερα

Απώλεια όρασης
Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Συγκριτική αναφορά εξεταστικών συνθηκών
 

Με την παρούσα αναφορά σε πρώτο χρόνο θα παρουσιαστούν και σε δεύτερο χρόνο

Περισσότερα

Απώλεια ακοής
Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Νοηματική γλώσσα
 

Η νοηματική γλώσσα είναι η μόνη γλώσσα που είναι προσβάσιμη και αποτελεσματική

Περισσότερα

Απώλεια ακοής
Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Οδηγίες εξέτασης
 

Σύμφωνα με την επισκόπηση των διευκολύνσεων που παρέχονται στους κωφούς και βαρήκοους μαθητές στις ΗΠΑ

Περισσότερα